Tam Zamanlı Öğrenciler

1. Nasıl başvuru yapabilirim?

Uluslararası öğrenci olarak Üniversitemize gerekli evrakları taratıp e-mail adresimiz olan yob@iku.edu.tr ‘ye göndererek ve okumak istediğiniz program ve bölümü belirterek başvuru yapabilirsiniz.

Başvuru için Gerekli belgeler

Lisans: Lise diploması, transkript, pasaport, ikamet tezkeresi(varsa), mavi kart (varsa), dil yeterlilik belgesi (varsa), sınav sonuç belgesi (varsa)

Yüksek Lisans: Lisans diploması, transkript, pasaport, ikamet tezkeresi(varsa), mavi kart(varsa),referans mektubu, dil yeterlilik belgesi(varsa), sınav sonuç belgesi(varsa)

Doktora:

  • Yüksek lisans diploması (belge İngilizce değilse Türkçe tercümesi, kayıt sırasında yeminli Türkçe tercümesi istenecektir.)
  • Yüksek lisans transkripti (belge İngilizce değilse Türkçe tercümesi, , kayıt sırasında Türkçe tercüme istenecektir)
  • Pasaportu (kayıt sırasında Türkçe tercüme istenecektir)
  • Referans mektubu (Anabilim Dalı tarafından isterse)
  • Dil Yeterlilik belgesi (kendi anadili dışında YÖK’ün belirlemiş olduğu dil yeterliliklerinden birini sağlaması;
    Eşdegerlik Tablosu

(Minumum YDS 55 puan karşılığı olan TOEFL IBT 66 puan veya yukarıdaki linkteki tabloda yer alan diğer dillerden bir dil yeterlilik belgesi varsa..)

  • Tanınma belgesi (Yüksek lisans yapılan Üniversitenin YÖK’çe tanındığına dair belge, öğrenci Üniversitemize başvuru yaptığı takdirde, sözkonusu belge için Üniversitemiz Rektörlük Makamı, YÖK’ten söz konusu Üniversitenin tanınıp tanınmadığına ilişkin bilgi talebinde bulunan bir yazışma yapabilir)
  • Türkçe Yeterlilik Belgesi(varsa)

 

2.Lisans programları için dil yeterlilik şartları nelerdir?

İstanbul Kültür Üniversitesi lisans programlarına başvuru yapan uluslararası öğrenci adaylarının İngilizce eğitim verilen programlar için dil yeterlilik şartı aşağıdaki gibidir;

 

 DIŞ SINAVLAR EŞDEĞERLİK TABLOSU
FAKÜLTE / BÖLÜM İKÜ
English Proficiency Exam
YDS/ÜDS/KPDS

TOEFL

 

TOEFL IBT CAE FCE PTE
İngiliz Dili ve Edebiyatı,
İngiliz Dili Eğitimi (İngilizce Öğretmenliği) Programı Öğrencileri
80 75 570 90 B 70 54
TOEFL IBT 60 55 510 66 C 60 44

 
3. Lisansüstü programlar için dil yeterlilik şartları nelerdir?

İstanbul Kültür Üniversitesi doktora programına başvuran adaylar için TOEFL IBT’den en az 66, YDS’den ise en az 55 alması gerekmektedir.

İngilizce lisansüstü programlarda Üniversitemiz Yabancı Diller Bölümü tarafından yapılacak dil yeterlilik sınavından en az 70 almak gerekmektedir.

 

4. Yatay geçiş ve ders saydırma hakkında bilgi alabilir miyim?

Başka bir üniversitede okuyup Üniversitemizde eğitimine devam etmek isteyen öğrencilerimiz kayıt olduktan sonra orijinal transkriptlerini ve ders içeriklerini bir dilekçe yazarak öğrenci işlerine teslim ederler. Bölümün yapacağı değerlendirme ve kararıyla uygun olan derslerden muafiyetleri gerçekleşir. Fakat kayıt yaptırmadan önce muaf durumunu merak eden öğrencilerimiz ders içeriklerini ve transkriptlerinin kopyalarını bize veya okuyacakları bölüm başkanlığına ileterek muafiyet konusunda resmi olmayan bir fikir edinebilirler.

Ders saydırma başvurusu için Üniversite tanınma yazısı olması gerekmektedir. Tanınma yazısı için Uluslararası İlişkiler Birimimize başvurabilirsiniz.

5.Konaklama imkanı var mı?

İstanbul Kültür Üniversitesi Öğrenci Yurtları

İstanbul Kültür Üniversitesi Öğrenci Yurtları, öğrencilerimizin temiz, rahat, güvenli ve uygar bir ortamda çalışma ve barınmalarını sağlayarak öğrenimlerinde başarılı olmalarına imkân veren bir ortamı yaratmayı amaçlamaktadır. Yurtlarda düzenlenen sosyal ve kültürel etkinlikler de bu başarıya katkıda bulunmaktadır.

Kız Öğrenci Yurdu

Kız Öğrenci Yurdu’muz 212 kişilik kapasitesi olup, 2-3-4’er kişilik odalar mevcuttur. Odaların içerisinde banyo, tuvalet (24 saat sıcak su mevcut), yatak, yorgan, yastık, elbise dolabı, komodin, çalışma masası buzdolabı, klima ve kablosuz internet mevcuttur.

Erkek Öğrenci Yurdu

Erkek Öğrenci Yurdu’muz 148 kişilik kapasitesi olup, 2-3-4’er kişilik odalar mevcuttur. Odaların içerisinde banyo, tuvalet (24 saat sıcak su mevcut), yatak, yorgan, yastık, elbise dolabı, çalışma masası ve kablosuz internet mevcuttur.

Yurtlardaki Mevcut Ortak Kullanım Alanları Ve Uygulamalar

Her yurtta ayrı ayrı dinlenme salonları, çalışma salonları, mimarlar için çizim masaları olan çalışma salonları, internet salonları, dinlenme salonları, çamaşırhane ve ütü odaları (çamaşır ve kurutma makinaları kullanımı ücretsizdir.), yemekhane (Erkek Öğrenci Yurdu’nda ayrı), her katta açık mutfak ve sıcak soğuk su sebilleri mevcuttur.

Yurtlarımızın temizliği günlük olarak temizlik personeli tarafından titizlikle yapılmaktadır. Bütün yurtlarda 24 saat güvenlik bulunmaktadır. Giriş ve çıkışlar kimlik kartı ile turnikelerden yapılır. Hafta içi giriş saat 24.00, hafta sonu giriş saati 01.00 olarak uygulanır.
Öğrencilerimiz, üniversitemizin Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı bünyesinde bulunan doktor ve psikologlardan ücretsiz olarak yararlanmaktadırlar.

6. Üniversitenizde sağlık hizmetleri verilmekte midir?

İstanbul Kültür Üniversitesi'nin üç yerleşkesinde de bir hemşirenin görev yaptığı birer revir bulunmaktadır. Bu birimlerde acil müdahale, çeşitli şikayetlerde ilaç desteği, pansuman ve tansiyon ölçümü yapılmaktadır. Ataköy yerleşkesinde bir kurum hekimi tam gün çalışmaktadır. Herhangi bir sağlık problemi olan revirlerden destek alabilir, doktora muayene olabilir ve doktor sevki ile anlaşmalı olunan özel hastanelerin indirimlerinden faydalanabilir. Doktorumuz gerek gördüğü hallerde hastayı bir süre gözlem odasında tedavi ve takip edebilmektedir. Ayrıca öğrenciler dışarıdan veya kurum doktoru tarafından istenen laboratuvar tetkiklerini Ataköy yerleşkesinde anlaşmalı laboratuvardan yaptırabilmektedirler.

7. Sağlık sigortası nasıl yaptırabilirim?

Yabancı uyruklu öğrencilerin ikamet tezkeresi alabilmeleri için geçerli bir sağlık sigortalarının olması gerekmektedir. 25 yaşını geçmemiş öğrencilerimiz için yıllık sağlık sigorta anlaşması 292-450 TL arasıdır. 25 yaş üstü için şirketten fiyat bilgisi istenir. Uluslararası Öğrenci Birimi’miz öğrencilerimize sağlık sigortası başvurusunun yapılması ve çıkartılması konusunda gerekli yardımı yapmaktadır.

İkamet tezkeresinin iptal olmaması için öğrenci her sene sağlık sigortasını yenileyip Göç İdaresini bilgilendirmek zorundadır.

8. Üniversitenizde çift anada ve yandal imkânı var mı, var ise başvuru şartları nelerdir?

Üniversite hayatınız boyunca eğer anadalınız dışında başka bir bölüme de ilgi duyuyorsanız çift anadal programından faydalanabilirsiniz.Örneğin İşletme bölümünde okurken, mezun olduktan sonra insan kaynakları alanında çalışmayı hedefliyor ve bu nedenle Psikoloji eğitiminin de desteğine ihtiyacınızın olduğunu düşünüyorsanız çift anadal programı ile İşletme ve Psikolojiyi aynı anda okuyup, mezun olabilirsiniz.Çift anadal programı mezunlarına iki farklı bölüm diploması verilmektedir. Çift anadal programına başvuru yapabilmeniz ve programdan mezun olabilmeniz için bir takım başarı kriterleri mevcuttur. Yan dal ise ilgilendiğiniz ikinci bölümle alakalı birkaç ders alarak kendinizi geliştirmek istediğinizde başvurabileceğiniz önemli bir programdır. Yan dal program mezunlarına ikinci bölümleri ile ilgili bir sertifika verilmektedir. İstanbul Kültür Üniversitesi’nde birinci anadal diploma programından mezuniyet hakkını elde eden, ancak ikinci anadal diploma programını bitiremeyen öğrencilere, ikinci anadal diploma programının bulunduğu fakültenin/yüksekokulun yönetim kurulunun kararı ile en fazla iki yarıyıl ek süre tanınır. Ek süre dahil olmak üzere çift anadal eğitimi ücreti, Mütevelli Heyet tarafından belirlenir. Mütevelli Heyet, ÇAP ve Yandal için verilen iki yarı yıl ek süre için ücret alınmamasına karar vermiştir. Ek süre sonunda ikinci anadal diploma programını bitiremeyen öğrenciler, birinci anadal’daki ücret koşullarına tabi tutulurlar.

Çift anadal başvuru şartı GNO’nun 2,72 olmasıdır.Yandal ibaşvuru şartı GNO’nun 2,50 olmasıdır.

9. Üniversitenize kayıt olduktan sonra değişim programı ile yurt dışında eğitim alma ve ya staj imkanı var mı?

24 Avrupa ülkesinde 113 üniversite ile 210 Erasmus anlaşması kapsamında yurt dışında eğitim alma ve staj yapma imkanı ve yurt dışından alanında önde gelen öğretim elemanlarıyla eğitim görme fırsatını yakalayabilirsiniz.

Erasmus ikili anlaşmaları olan Avrupa ülkeleri; Almanya, Avusturya, Belçika, Bulgaristan, Çek Cumhuriyeti, Danimarka, Estonya, Finlandiya, Hırvatistan, Hollanda, France, İspanya, İsveç, İsviçre, İngiltere, İtalya, Letonya, Litvanya, Macaristan, Polonya, Portekiz, Romanya, Slovakya, Yunanistan.

Tüm Erasmus ikili anlaşmalarımıza ulaşmak için tıklayınız

YURT DIŞI EĞİTİM İMKÂNLARINDA İKÜ FARKINDALIĞI

İKÜ öğrencilerine Amerika, Avrupa, Asya, Avustralya ve Afrika olmak üzere 5 kıtada farklı ülkelerdeki üniversitelerle yaptığımız ikili anlaşmalarla değişim programlarına katılıp bir ya da iki dönem öğrenim görme hakkı sunuyoruz.

Uluslararası Anlaşmalarımız

10. Üniversitenizde spor olanakları var mı?

İstanbul Kültür Üniversitesi’nde spor çalışmaları, Öğrenci Kulüpler Birliği bünyesinde kurulmuş olan Spor Kulübü sorumluluğunda yapılmaktadır. Spor Kulübünün amacı; öğrencilerini, akademik ve idari kadro çalışanlarını spor ortak paydası altında bir araya getirerek, hem İstanbul Kültür Üniversitesi ruhunu yaşatmak, hem de üniversitelerarası spor organizasyonlarında İstanbul Kültür Üniversitesi’ni en iyi şekilde temsil etmektir.

Spor çalışmaları, takımların kurulması, organizasyonlara katılma ve organizasyon düzenleme konusunda üniversite yönetimi daima destek vermekte ve bu tür çalışmaların yapılmasında teşvik edici bir rol almaktadır.

İstanbul Kültür Üniversitesi’nde spor çalışmaları, Spor Müdürü Namık Kemal KÖSE gözetiminde ve konularında uzman antrenörler eşliğinde,  üç ayrı program olarak yürütülmektedir.

Üniversite Takımları çalışmaları
Serbest çalışmalar
Organizasyonlar


İstanbul Kültür Üniversitesinde yapılan spor branşları;

  • Atletizm
  • Basketbol
  • Bilardo
  • Futbol
  • Plaj Futbolu
  • Kampçılık ve Doğa Yürüyüşleri
  • Karate
  • Ragbi
  • Satranç
  • Sualtı
  • Tekvando
  • Tenis
  • Voleybol
  • Yamaç Paraşütü
  • Yüzme


11. Sosyal etkinlikler hakkında bilgi verebilir misiniz?

Öğrencilerin ders dışı zamanlarda mesleki, bilimsel, sosyal, sanatsal, kültürel ve sportif faaliyetlerini İstanbul Kültür Üniversitesi Öğrenci Kulüpleri Birliği Yönergesi ’ne göre Öğrenci Kulüpleri vasıtasıyla gerçekleştirmektedirler.

Kulüpler, öğrencilerin takım içinde çalışma becerilerini geliştirdikleri, sosyalleştikleri, sorumluluk ve görev bilincinin yerleştiği, öğrencinin mesleki ve kişisel gelişimine katkı sağlayan faaliyetlerin düzenlendiği organizasyonlardır. Bu nedenle öğrencinin üniversite yaşantısında en az bir kulübe üye olması, etkinliklere katılması son derece önemlidir.

Tüm kulüpler, kayıtlı olunan bölüm /programdan bağımsız olarak  tüm İKÜ öğrencilerine açıktır. Öğrenciler ilgi alanları ve yetenekleri çerçevesinde diledikleri kulübe üye olabilirler.

12. Mezunlarınıza iş bulma konusunda yardımcı oluyor musunuz?

Öğrenci Yaşam, Kariyer ve Mezun Danışma Birimi ve Mezunlar Derneğimiz tarafından öğrencilerimize ve mezunlarımıza danışmanlık hizmeti verilmektedir.

13. Üniversitenizin tanınırlığı ile ilgili bilgi verir misiniz?

Üniversitemiz Avrupa Komisyonu tarafından ECTS Etiketi almaya hak kazanan ender üniversitelerdendir.  Ayrıca;

MÜDEK, FEDEK, MİAK gibi ulusal ve uluslararası akreditasyonlara sahiptir. Mühendislik Fakültelerimiz EUR-ACE Bachelor (European Accredited Engineering Bachelor Programme olarak Mühendislik Eğitimi için Avrupa Akreditasyon Network’ü tarafından akreditedir.

PEC (Pakistani Engineering Council) da Üniversitemiz Mühendislik Programlarını tanımakta ve Üniversitemizden mezun olan Pakistanlı öğrencilerin Pakistan devlet kurumlarında kolaylıkla iş bulmasını sağlamaktadır.

1. Kayıt işlemlerini nasıl tamamlayabilirim ve öğrenci kimlik kartımı nasıl alabilirim?

  • Öğrenci kayıtları Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından yapılır.
  • Gerekli olan belgeler sağlanmazsa kayıt işlemi tamamlanamaz.
  • Bu durumdaki kişiler, kayıt yaptırmış olsalar bile kayıtları silinir.
  • Kayıt için gerekli belgeler aşağıdaki gibidir;

* Lise Diplomasının (kayıt tarihinde diploması henüz hazırlanmamış yeni mezun öğrenciler için geçici mezuniyet belgesinin) aslı, lise diploması  İngilizce değilse yeminli tercüme bürolarından alınan İngilizce veya Türkçe tercümesi

* Lise diplomasının, Türk liselerinden alınan diplomalara denk olduğunu gösteren, TC Milli Eğitim Bakanlığı’ndan veya ülkelerindeki Türkiye Büyükelçiliği ya da Konsolosluğu’ndan alınacak "Denklik Belgesi" 

* Adayın lisede aldığı dersleri ve notlarını gösterir, lise müdürlüğü tarafından onaylanmış resmi not belgesi (transkript) ile belge  İngilizce değilse yeminli tercüme bürolarından alınan İngilizce veya Türkçe tercümesi

* Sınav sonuç belgesinin aslı veya kendi ülkesindeki noter ya da Türk Dış Temsilciliklerinden onaylı örneği(varsa)

* Pasaportun kimlik bilgilerini ve geçerlilik süresini gösteren sayfalarının İngilizce değilse yeminli tercüme bürolarından alınan İngilizce veya Türkçe tercümesi, 

* Türk Dış Temsilciliklerinden alacakları “Öğrenim Vizesi”(Türkiye’de ikamet eden yabancı uyruklu öğrenciler için Üniversitemizden alınacak öğrenci belgesi ile Yabancılar Şubesi’nden temin edilecek yeni öğrenim amaçlı ikamet tezkeresinin kopyası) 

* İkametgâh tezkeresi (Kayıt tarihinden itibaren bir ay içinde öğrenci bürosuna teslim edilmesi gerekir.) 

* Sağlık Sigortası( Türkiye’de iken yapılır)

* Uluslararası geçerliliği olan Yabancı Dil veya Türkçe Yeterlik Belgesinin ülkelerindeki Türkiye Büyükelçiliği ya da Konsolosluğu tarafından onaylanmış aslı.(varsa)

* Katkı payının yatırıldığını gösteren banka dekontu. 

* Altı adet vesikalık fotoğraf.

Kayıt işlemi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığınca resmen tamamlandıktan sonra, öğrenci kimlik kartı bir hafta içerisinde hazırlanır ve öğrenciye teslim edilir.

2. Ödeme planımı nasıl yapabilirim?

Kayıt işleminin tamamlanabilmesi için öğrencinin toplam yıllık ücretin en az 1/5’ini ödemesi gerekmektedir. Geri kalanı ise Mali İşler Daire Başkanlığı tarafından devam eden Ocak ayının 15’ine kadar taksitlendirilebilir. Ve ya Türkiye’de geçerli kredi kartı olanlar 9 taksite kadar taksit imkânlarından yararlanabilirler.

Kayıt yenileyen öğrenciler sap-orion sisteminden kendi kullanıcı adı ve şifreleriyle ödeme planlarını oluşturabilirler.

3. Taksitlerimi nasıl ödeyebilirim?

İstanbul Kültür Üniversitesi ana kampüs içerisinde bulunan İş Bankası veya herhangi bir şubesinden (İstanbul Kültür Üniversitesi ilgili hesabına) ödemelerinizi gerçekleştirebilir ve size verilen dekont ile Mali İşler Daire Başkanlığından kontrol edebilirsiniz. Alternatif olarak, Türkiye içerisinde ya da uluslararası banka transferi ile ilgili hesaba isim ve pasaport numarası/öğrenci numaranız ile birlikte para transferi yapabilirsiniz.

4. Ders seçimi işlemini nasıl yapabilirim ve dikkat edilmesi gereken hususlar nelerdir?

  • Öğrencilerin kesin kayıtlarını tamamlaması gerekmektedir.
  • Öğrenci numaraları ile Bilgi İşleme gidip kullanıcı adı ve şifre almalıdırlar.
  • Alınan kullanıcı adı ve şifre ile internet üzerinden Sap Orion sistemi ile derslerini seçmelidirler.
Orion
  • Son olarak da danışmanlarının yanına giderek seçtikleri dersleri onaylatmalılar.


5. Kayıt yenileme işlemimi nasıl yapabilirim?

Kayıt yenileme işlemi sap-orion sistemi üzerinden kayıt yenileme butonuna tıklayarak yapılmalıdır. Daha sonra ders seçmeniz gerekmektedir.

İngilizce veya Türkçe hazırlıkta okuyan öğrencilerin de dönem başında kayıt yenileme yapmayı unutmamaları gerekmektedir.

6. Ders ekleme, bırakma, dersten çekilme hakkında bilgi alabilir miyim?

Öğrenciler gerekli durumlarda danışmanlarının onayı ile yarıyıl içinde kayıt olduğunuz bazı dersleri bırakabilir, yerine yenilerini alabilir ya da sadece bir dersten söz konusu dersi daha sonraki dönemde almak üzere çekilebilirler.

Ders ekleme, bırakma, çekilme işlemlerine yönelik koşulları İKÜ Önlisans ve Lisans Eğitim Öğretim Yönetmeliği’nde, ilgili tarihleri ise akademik takvimde bulabilirler.

7. Bütünleme sınavlarına girme şartı nedir?

Yarıyıl sonu bütünleme sınavına; başarısız ve şartlı başarılı öğrenciler katılabilir. İlgili yarıyıl sonunda oluşan en yüksek not başarı notudur.

8. Kayıt Dondurma ve kayıt silme işlemleri hakkında bilgi alabilir miyim?

Kayıt Dondurma;

Kayıt dondurmak için belirlenmiş zaman aralıkları vardır. Bu zamanlar haricinde yapılan kayıt dondurma işlemleri işleme alınmaz. Üniversitemizin Akademik takviminden takibini yapabilirsiniz.

 Kayıt silme işlemleri adımları;

  • Öğrenci işlerinden çıkış formu alınması ve doldurulması
  • Formda geçen gerekli yerlerden imzaların toplanması
  • Mali işlere dilekçe yazılması
  • Öğrenci kartının teslim edilmesi

Kayıt silme işlemleri 15 gün sürmekte, bu yüzden öğrencilerimiz okuldan çıkışı ve orijinal belgeleri geri alma işlemlerini 15 günden önce gerçekleştiremezler.

Kayıt silme ve dondurma işlemlerinin her ikisinde de öğrencilerin ikamet tezkereleri iptal olur.

Yalnızca öğrencilerin kendileri veya öğrencinin vekâletname verdiği kişi kayıt silme ve dondurma işlemini gerçekleştirebilir.

9. Vekâletname nasıl alabilirim?

Vekâletnameyi noterden veya bulunduğunuz ülkenin Tükr Konsolosluğundan alabilirsiniz. Vekâletname İstanbul Kültür Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına hitaben yazılmalı, vekâletnameyi veren ve verdiği kişinin detaylı kimlik bilgilerini içermelidir. Ayrıca vekâletnamenin hazırlanma amacı belirtilmelidir. Örneğin kayıt silme işlemi ise; ilgili kişinin ilgili öğrenci adına kayıt silme işlemini gerçekleştirmek ve evraklarını teslim almak amacı ile olduğu belirtilmelidir.

10. Banka Hesabı nasıl açtırabilirim?

Banka hesabı açtırmak istediğiniz bankaya ikamet tezkereniz ve pasaportunuz ile gidip hesap açtırabilirsiniz.

13. İkamet tezkeresi başvurumu nasıl yapabilirim?

Üniversiteye yeni kabul edilen lisans ve lisansüstü yabancı öğrenciler, kabul mektuplarıyla birlikte, ülkelerindeki en yakın Türk elçiliğinden öğrenim vizesi alırlar. Bu vizeler, genellikle bir ay süreyle geçerlidir ve öğrenci Türkiye'ye geldikten sonra, bu bir ay içerisinde üniversiteye kayıt yaptırmak zorundadır. Öğrencilerimize Uluslararası Öğrenci Ofisimizden İkamet randevusu alınır.

İkametgah Başvurusu
  • Bazı ülkelerde vize muafiyeti vardır. Detaylı bilgiyi için...
  • Öğrenciler İkamet randevusu tarihi ve saatini kaçırmamalıdırlar aksi taktirde bir daha randevu almak zorunda kalırlar ve bu randevu aylar sonrasına verilebilir.
  • İkamet tezkeresi olmadan ülkeden yapılan çıkış halinde öğrenci yeni “öğrenci vizesi” alarak geri gelmek zorundadır.
  • Öğrencilerin; Okuldan ilişik kesilmesi, kayıt dondurma, izinli sayılma, tutuklanması veya hükümlü olması, durumlarında “öğrenim amaçlı ikamet izinleri iptal edilmektedir.


Önemli: İKAMET UZATMA RANDEVULARINIZI İKAMETİNİZİN BİTİŞ TARİHİNDEN İKİ AY ÖNCESİNE ALMANIZ GEREKMEKTEDİR. YOKSA CEZA UYGULAMASI YERİNE ÜLKEDEN ÇIKIŞINIZ İSTENECEKTİR.

İkamet için gerekli belgeler aşağıdaki gibidir;

  • Pasaport (aslı ve fotokopisi)
  • 4 adet fotoğraf
  • İkamet Randevu çıktısı
  • Öğrenci Belgesi (Öğrenci İşlerinden alınır)
  • Sağlık sigortası

Son Güncelleme Tarihi: Çar, 05/30/2018 - 10:01